İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, son bir ayda ABD ile hiçbir görüşme yapılmadığını vurgulayarak, arabulucular üzerinden gelen diyalog tekliflerine temkinli yaklaşıldığını söyledi.
İsmail Bekayi, kişisel sosyal medya hesabında şunları yazdı: “Son 31 gün içinde ABD ile hiçbir müzakere yapılmamıştır. Düşmanın saldırıları devam etmektedir ve tüm gücümüzü ülkemizin savunmasına yönlendirmiş durumdayız.”
Bekayi ayrıca, “ABD tarafından sunulan bazı diyalog teklifleri, Pakistan gibi arabulucular aracılığıyla bize iletilmiştir” ifadelerini kullandı.
Sözcü sözlerini şöyle sürdürdü: “Geçmiş deneyimleri iliklerimize kadar yaşadık ve bir yıl içinde iki kez müzakerelere yapılan ihanetleri unutmayacağız.”
İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Bekayi, son 31 gün içinde ABD ile hiçbir müzakere yapılmadığını vurgulayarak, “Düşmanın saldırıları sürüyor ve tüm gücümüzle İran’ın varlığını savunmaya çalışıyoruz” dedi
News ID 1935625

yorumunuz