İran Dışişleri Bakanı Seyyid Abbas Erakçi, Suudi Arabistan’a saygı duyduklarını ve bu ülkeyi kardeş bir ülke olarak gördüklerini açıkladı.
Erakçi, İran operasyonlarının sadece Araplara ve İran halkına saygı göstermeyen saldırgan bir düşmana yönelik olduğunu belirtti.
Erakçi, “Bu düşman ne Araplara ne de İranlılara saygı gösteriyor ve güvenliği sağlayamıyor. Sadece hava kuvvetleri komutanlıklarına ne yaptığımıza bakın” ifadelerini kullandı.
Dışişleri Bakanı Erakçi, ABD askerlerinin bölgeden çıkarılma zamanının geldiğini de vurguladı.

yorumunuz