Irak Başbakanlık Basın Ofisinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Zeydi ile Pezeşkiyan telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Görüşmede Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ve Zeydi karşılıklı olarak Kurban Bayramı tebriğinde bulunarak, yüce Allah'tan Irak ve İran halklarına ve tüm Müslümanlara iyilik, barış ve huzur getirmesini diledi.
Bölgesel ve küresel konuların ele alındığı görüşmede, Tahran-Bağdat ilişkileri ve iki komşu ülke arasındaki işbirliğinin güçlendirilmesinin önemi vurgulandı.
yorumunuz