Japonya Başbakanı Sanae Takaichi, bölgedeki duruma değinerek, “Mevcut durumda önemli olan mesele, gerilimin azalması ve biran evvel huzurun sağlanmasıdır” dedi.
Tokyo’nun Washington’la temas halinde olduğunu belirten Sanae Takaichi, “En üst düzeyde ülkemizin tutumunu göz önünde bulundurarak, durumu Amerikan tarafıyla görüşmek istiyoruz” ifadesini kullandı.
Takaichi, ayrıca ülkesinin dışişleri bakanının İran’la da temas halinde olduğunu belirtti.
yorumunuz