25 May 2026 16:15

Galibaf, Katar Emiri ile görüşmek üzere Doha'ya gitti

Galibaf, Katar Emiri ile görüşmek üzere Doha'ya gitti

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf başkanlığındaki üst düzey heyet Katar’ın başkenti Doha'ya gitti.

İran müzakere heyetinin başkanı Muhammed Bakır Galibaf, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile görüşmek üzere Doha’ya gitti.

Dışişleri Bakanı Seyyid Abbas Erakçi ve Merkez Bankası Başkanı Abdolnaser Hemmati Katar ziyaretinde Galibaf’a eşlik ediyor.

Doha ziyareti sırasında ikili ilişkiler ve savaşı sona erdirme ve yaptırımları kaldırma müzakereleriyle ilgili konular ele alınacak.

News ID 1936767

Ekler

yorumunuz

You are replying to: .
  • captcha