İran Dışişleri Bakanı Seyyid Abbas Erakçi, İsrail’in İran’daki ilaç şirketlerini bombalamasını “suç eylemi” olarak nitelendirerek güçlü bir tepki gösterdi.
Erakçi, X hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“İsrail’deki savaş suçluları artık ilaç şirketlerini açıkça bombalıyor. Niyetleri tamamen ortada. Yanlış hesapladıkları ise, muhataplarının savunmasız Filistinliler değil, güçlü silahlı kuvvetlerimiz olduğudur. Silahlı kuvvetlerimiz, saldırganları şiddetle cezalandıracaktır.”
yorumunuz