İran Sağlık Bakanı’nın kıdemli danışmanı Ali Caferiyan, Al Jazeera televizyonuna yaptığı açıklamada, son günlerde ABD ve İsrail tarafından İran’a yönelik gerçekleştirilen saldırılarda ağır kayıplar yaşandığını söyledi.
Caferiyan, saldırılar sonucunda 1.255 kişinin hayatını kaybettiğini, yaklaşık 12 bin kişinin ise yaralandığını belirtti.
Hayatını kaybedenler arasında çok sayıda sivilin bulunduğunu ifade eden Caferiyan, 200’den fazla kişinin kadın olduğunu ve ölenlerin büyük bölümünü sivillerin oluşturduğunu söyledi.

yorumunuz